veškerá nastavení se dělají pomocí intuitivní webové aplikace a oprávněné osoby je můžou jednoduše měnit
limity výdejů pro jednotlivé produkty mají vazby na pracovní skupinu
spolehlivý reporting s možností automatického zasílání sestav (spotřeby, akce, události,…)
snadná obsluha
přednostně je nabízeno jen dostupné zboží, což významně zrychluje odbavení
vybrané osoby mohou autorizovat nadlimitní nebo mimořádné výběry pro zajištění plynulosti výroby se zachováním evidence
statusové zprávy do mobilu
Osobám odpovědným za provoz výdejního systému zasílá automaticky systém statusové zprávy např.:
docházející zboží
chybný výdej
neoprávněné otevření dveří
chybové zprávy systém zasílá včetně fotografie z vnitřního prostoru z které lze zpravidla identifikovat příčinu
pokročilé reporty
kompetentním osobám (interním ale i externím pracovníkům) systém v nastavitelných intervalech zasílá na určené emaily reporty o výdejích, doplňování nebo aktuálních stavech zboží
s daty je možné dále pracovat a vytvořit z nich importy např. pro ERP systémy